حالت شب

شرکت KORG دهه های متوالی برای نوآوری و ایجاد تکنولوژی های جدید صرف کرده تا سطح کارکرد کیبوردها و ورک استیشن های خود را به بهترین حد ممکن خود برساند. در PA4x این روند ادامه یافته و تمام جنبه های کیفیت مدنظر قرار گرفته است.

امکانات مناسب برای آهنگ سازی، ضبط ، موسیقی جاز ، عملکرد ایده آل و اصواتی با کیفیت بالا ، Pa4X را در کانون توجه قرار داده است. تمامی تکنولوژی ها و امکاناتی که در ARRANGER های حرفه ای کُرگ تا قبل از این به کار گرفته شده، مورد بازبینی قرار گرفته، بهبود یافته و محصولی بی رقیب را رقم زده است.موتور صدای جدید EDS-X اصواتی کاملا نزدیک به صدای طبیعی، با توجه به جزییات و با بهره گیری از فضایی وسیع در PCM ، حدودا ده برابر مدل های قبلی ، تولید می کند. تکنولوژی DNC که در انحصار شرکت کُرگ است، با کنترل نوانس، اصوات با کیفیتی برای تکنوازی ها مهیا می کند.مجهز بودن به صداهای Wave و TC Helicon پردازشگری اصوات و افکت های وُکال را با کیفیت تر ساخته است.هم چنین صداهای جدیدی از سازهای جدید و کیت درام های نو تا سبک های متفاوت فیوژن در این محصول گنجانده شده تا بتواند سبک های بیشتری از موسیقی دنیا را تحت پوشش قرار دهد.

 

نسخه 2.0 سیستم عامل Pa4X


نسخه 2.0 سیستم عامل Pa4X ویژگی های هیجان انگیز جدیدی دارد و ویژگی های قبلی در آن ارتقا یافته است، همچنین تعامل با دستگاه در این نسخه بسیار ساده شده و صداها و استایل های جدیدی معرفی شده اند. نواختن در این نسخه ی جدید OS ساده تر و جذاب تر است.

 

 

صداها، استایل ها و درام کیت های جدید

استایل های جدیدی در سبک های پاپ، بالاد و دَنس در این نسخه موجود است و بسیاری از استایل های موجود نیز ارتقا یافته اند. استایل های جدید به صورت مدرن صدا می دهند. استایل های دنس مناسب KAOSS FX جدید هستند. صداها و درام کیت ها، که عمدتا بر پایه ی سمپلینگ هستند، مشتمل بر گراند پیانوی ایتالیایی، چندین ارگ کلیسایی با شکوه، ساکسوفون های نزدیک به واقع، آکوردئون ها، باندُنئون و لیدها و پدهای سینتسایز شده ی (Synth Leads and Pads)جدید هستند. همچنین در این نسخه یک بانک درام کیت کاربر(User Drum Kit bank) بیشتر با 128 جایگاه اضافه دارید.(مجموعا 256 تا) به علت ارتقا در وضعیت تِست ویرایش استایل ها ساده تر شده است و نیز صفحات ویرایش Mixer/FX در وضعیت Style Record موجودند. برای ویرایش یک استایل دیگر مجبور نیستید دائما بین وضعیت های Style Play و Recordدر حرکت باشید. همچنین می توانید در صفحه ی Chord Variation از واریاسیون های آکوردهای ضبط شده دیدی کلی به دست آورید.

 

از SAS-20 تا سری های i ، is و ix تا سری محصولات تحسین شده ی pa ، کیبوردها و arranger های کرگ ، مورد استفاده ی موزیسین های حرفه ای در سرتاسر دنیا قرار می گیرد . Pa4x این سابقه ی ارزشمند را با تکنولوژی جدید و ایده و نظرات اهالی موسیقی در سراسر دنیا آمیخته است. نتیجه ی این هم آمیزی ، محصولی است که صدایی بی نظیر در کیفیت را با طراحی بسیار ساده و کاربری آسان در اختیار اهالی موسیقی قرار می دهد

اصوات اعجازانگیز

Pa4X با تکیه بر موتور صدای پیشرفته ی EDS-X بیش از 1500 صدای آماده ی اجرا تولید می کند. این مجموعه صدای بسیار نزدیک به واقع سازها وسبک های زیادی را در سراسر دنیا از سازهای آکوستیک تا الکترونیک و از موسیقی تکنو تا فولکلوریک در بر می گیرد و به یک پیانوی استریوی چندلایه نیز مجهز است (به همراه دمپر و رزونانس بدنه ی ساز). هم چنین یک پیانوی الکتریک برگرفته از SV-1 در این محصول گنجانده شده است. ارگ در این محصول دارای کلید روشن و خاموش نویز و شبیه سازی Rotary Speaker است. سازهای بادی، زهی، باس، گیتارهای آکوستیک و الکتریک نیز در این محصول گنجانده شده است.صداها با دقت و روش های منحصر به فردی از سازهای اصلی گرفته شده اند تا بیشترین شباهت به صدای واقعی حاصل شود.

 

لینک منبع
مقالات دیگر