حالت شب
معرفی پیانو دیجیتال Korg G1 Air
پیانو دیجیتال Korg G1 Air صدای دقیق و کامل این مدل همراه با احساس داینامیک، پیانیست‌های و نوازنده های حرفه‌ای را هنگام نوازندگی شگفت زده خواهد کرد.
تجربه چندین ساله شرکت کورگ در تولید کیبوردهای الکترونیکی و تکنولوژی اعجاب آور  کرگ در تولید پیانو با بهترین صدا، توانایی اجرای انواع نت‌های لگاتو و پاساژهای پیچیده برای پیانوی korg G1 دیجیتال نیز در نظر گرفته شده است. Korg G1 Air با تکنولوژی پیشرفته خود و ظاهر شکیل و منحصر به فردش  حاصل سال‌ها تجربه در طراحی و تولید محصولات مختلف توسط شرکت کرگ می‌باشد. برای آشنایی با ساز پیانو به مقاله معرفی پیانو مراجعه نمایید

ویژگی های پیانو دیجیتال کرگ Korg G1 Air

فناوری به کار رفته در پیانو کرگ G1 Air بسیار شگفت انگیز است.  ای پیانو دارای 88 کلاویه با فناوری RH3  برای بازسازی تاچ و واکنش کلاویه‌های پیانو آکوستیک است که داینامیک  اجرای پاساژهای پیچیده را به درستی منعکس می‌کند تاچ این کلاویه‌ها جهت تنظیم درجه حساسیت به 5 حالت مختلف قابلیت تنظیم دارد. همچنین سه پدال دمپر و سافت و سوستنوتو دارد که از این نظر مثل پیانو آکوستیک عمل می کند. و نوازنده می تواند از پدالهای دمپر و سافت به شکل نیم پدال هم استفاده کند
 

 صدای پیانو  Korg G1 Air



موتور صدای کرگ G1 Air  با پیانوهای دیجیتال دیگر تفاوت زیادی دارد دو اسپیکر در داخل محفظه پیانو و 2 اسپیکر کنار صفحه کلاویه برای پخش فرکانس‌های زیر قرار داده شده است . با توجه به وجود  4 اسپیکر این پیانو 80 وات توان دارد  که صدای طبیعی را ارائه می‌دهد. صدای پیانو با استفاده از کنترل ولوم تنظیم می شود و یک پورت خروجی Line برای اتصال به امپلی فایر، یک پورت MIDI، خروجی هدفون و USB برای اتصال به کامپیوتر دارد.
 

مشخصات فنی پیانو دیجیتال کرگ Korg G1 Air

پیانوها در بین زیرترین و بم‌ترین نت‌های خود دارای 3 نوع چکش می‌باشند. چکش بزرگ برای نت‌های بم و چکش متوسط برای نت‌های وسط و چکش کوچک برای نت‌های زیر. این پیانو هم طوری طراحی شده است تا این چکش‌ها را در کیبورد خود شبیه سازی کند و عملکردی مشابه را از خود نشان دهد و این کار با به کار بردن فناوری RH3 ممکن شده است. وزن پیانو 41 کیلوگرم می باشد و ارتفاع 822 میلیمتر و عرض 1346 و طول 384 همراه با صندلی و آداپتور AC انتقال دهنده ی اکتاو ترانسپوز نیز دارد و ساخت کشور ژاپن است.

اسپیکر بلوتوث دار

صداهایی با دامنه فرکانسی کامل توسط دو اسپیکر بزرگتر و فرکانس‌های بالاتر توسط دو اسپیکر در بالای صفحه کلاویه پخش می‌شوند.که باعث می شوند کیفیت صدای یک پیانو آکوستیک فوق‌العاده با قابلیت تنظیم حجم صدا داشته باشد. اتصال بلوتوث این پیانو با پخش وایرلس آهنگ‌های نوازندگان برای تمرین می‌باشد. که موقع نوازندگی پیانیست می‌تواند تلفن همراه خود را برای پخش آهنگ به پیانو وصل کند.
 

پرسش‌های متداول

آیا می‌توان به پیانو دیجیتال Korg G1 هدفون نصب کرد ؟ بله  پیانو دیجیتال Korg G1 دارای دو خروجی هدفون است، که مناسب جلسات تمرین بی‌صدا است.
آیا پیانو دیجیتال Korg G1 تنها به موسیقی کلاسیک اختصاص دارد؟ پیانو دیجیتال Korg G1 دارای کتابخانه گسترده‌ای از صداهای سازها است که به انواع ژانرها و سبک‌های موسیقی پاسخ می‌دهد.
 آیا می‌توانم پیانو دیجیتال Korg G1 را به نرم‌افزارهای ضبط متصل کنم؟ بله، می‌توانید! قابلیت‌های USB و بلوتوث پیانو دیجیتال Korg G1 این امکان را فراهم می‌کند که با نرم‌افزارهای ضبط و برنامه‌های موسیقی ارتباط برقرار کنید.
آیا پیانو دیجیتال Korg G1 برای مبتدیان مناسب است؟ بله، قطعاً! لمس و صدای واقعی پیانو دیجیتال Korg G1 آن را به انتخابی عالی برای نوازندگان مبتدی و پیانیست های حرفه ای می باشد
طراحی پیانو دیجیتال Korg G1 چگونه است؟ طراحی شیک و بی‌نظیر پیانو دیجیتال Korg G1 به هر فضای زندگی زیبایی می‌بخشد، تبدیل به ترکیبی هماهنگ از زیبایی‌شناسی و موسیقی می‌شود.
 
مقالات دیگر