بارگذاری...
حالت شب
قوی کردن انگشت دست برای نوازندگی سریع تر و بهتر و روانتر همیشه رویای نوازنده های زیادی بوده است. فارسی نت با چند تا تمرین کوتاه و کاربردی به قوی شدن پنجه و انگشتان شما کمک میکنه
پس بهتره این تمرینها رو انجام بدید . علاوه بر این تمرین ها تمرین های دیگه ای هم هست باید روی ساز انجام بشه برای مشاهده ی این تمرین ها بصورت فیلم اینجا کلیک کنید.
 تمرینهای قوی شدن پنجه ها برای نوازندگی پیانو ارگ و سایر سازها

1.انعطاف پذیری : این حرکت به انعطاف پذیری انگشتان کمک زیادی میکنه. کف دست را روی سطح صاف قرار بدید و انگشتان را بصورت جدا جدا و مستقل از یکدیگر و بدون بلند شدن سایر انگشتان به سمت بالا بلند کنید طبق تصویر

2. این حرکت برای انعطاف پذیری مچ تاثیر زیادی دارد. مچ دست خود را ثابت نگه دارید و سعی کنید از مچ پنجه ی دستتون رو به بالا ، راست و چپ ، بالا و پایین بچرخانید




3. استفاده از کش در تقویت انگشتان : ابتدا از یک کش استفاده و تمرین کنید. به مرور زمان میتوانید تعداد کش ها را افزایش دهید. اما نه در حدی که باعث آسیب و فشار بیش از حد شود.

4.تقویت انگشتان : کف دو دست را به هم بچسبانید و سپس انگشتان را ابتدا  یکی یکی بصورت ضربدری از هم عبور دهید و بعد دوتا دوتا  و سپس سه تا سه تا و همین طور تا آخر . در موقع انجام این حرکت کف دست از هم جدا نشود و بقیه ی انگشتان ثابت بماند.


5.انگشتان را به صورت عمودی گرفته  و سپس بصورت 90 درجه خم کنید و انگشتها بدون فشار و درد کنار هم قرار بگیرند نتیجه ی بهتری خواهد داشت.

6. انگشتان را بصورت عمودی گرفته و سپس بند به بند جمع میکنیم. این حرکت را آهسته و در ده دور انجام دهید.






هنرمندان و نوازنده های عزیز بعد از اینکه تمرینها رو انجام دادید برای مشاهده ی فیلم های آموزشی سریع و قوی کردن انگشتان دست روی ساز ارگ یا پیانو اینجا کلیک کنید



 
نظرات (0)
ثبت دیدگاه
تصویر امنیتی لطفا کد را داخل کادر وارد نمایید





مقالات دیگر