حالت شب

آموزش خوانندگی پاپ

در آموزش خوانندگی پاپ می آموزیم موثرترین عامل پیشرفت شما چیست و هنگامی که صدایتان می گیرد بهترین کاری که می توانید انجام دهید چیست و تغذیه قبل از تمرین و یا اجرا چگونه باشد بهترین راه برای افزایش میزان نفس چیست و اینکه تنفس شکمی یا دیافراگمی برای خوانندگی چه ضرورتی دارد و چگونه مکش هوا داشته باشید که بازدم کند یا تخلیه لگاتو به درستی انجام شود و بازدم انفجاری یا تخلیه استاکاتو و تقویت فن بیان خواننده را می آموزید. نحوه ی ایستادن در هنگام خواندن و باید بدانید نحوه ی فضاسازی در دهان و گلو چگونه است و با ویبراسیون ریتمی و فرکانسی آشنا شوید و فرق بین فریاد زدن و بلند خواندن یا در اصطلاح در اوج خواندن چیست.
خوانندگی پاپ چیست ؟ برای درک عمیق و کامل خوانندگی پاپ و آواز پاپ در ابتدا باید بدانید موسیقی پاپ چیست و موسیقی پاپ یعنی چه؟ برای دانستن و یاد گرفتن موسیقی پاپ به مقاله موسیقی پاپ چیست و تاریخچه موسیقی پاپ چیست مراجعه نمایید
  • آواز پاپ چیست و چگونه آواز پاپ بخوانیم ؟

آواز پاپ یکی از محبوبترین سبک های آواز است. هنرجویانی که می خواهند خوانندگی پاپ را بصورت اصولی و صحیح و آکادمیک یاد بگیرند باید به مباحث تئوری موسیقی و صداسازی و اصول خواندن تسلط داشته باشند. همچنین یادگیری نوازندگی یک ساز می تواند کمک زیادی به یادگیری هنرجویان خوانندگی پاپ کند چون وجود آهنگ باعث می شود هنرجو ریتم ها را بهتر درک کند و روی تکنیک های صدای خود کار می کنند و اشتباهات خود را درک می کنند. به همین دلیل یادگیری یک ساز که معمولا ساز کیبورد ( ارگ ) و پیانو بهتر است.
باید بدانید که آواز سنتی و آواز پاپ تفاوت بسیاری با هم دارند. به خصوص در شیوه های صداسازی تفاوت وشیوه ی اختلاف دارند.

کلاس خوانندگی پاپ حضوری بهتره یا آنلاین؟

این سوالی است که در ذهن تمامی کسانی که به خوانندگی و آواز خواندن علاقمند هستند پیش می آید.برای شرکت در کلاسهای حضوری آموزشگاه خوانندگی پاپ ابتدا باید آموزشگاه را پیدا کنید مسافت ، هزینه ی آموزشگاه ، زمان ، کیفیت تدریس اساتید همه و همه از مسائلی هستند که ذهن را درگیر می کنند و هنرجو را در انتخاب دچار تردید می کنند. در این حین صحبت از آموزش آنلاین خوانندگی پاپ یا کلاس خوانندگی آنلاین و آواز پاپ به میان آمد.

مزایای کلاسهای آنلاین خوانندگی پاپ

تمرینات آواز بصورت غیرحضوری و آنلاین آموزش داده می شود و نیازی به رفت و آمد نیست
بهترین اساتید آموزش خوانندگی پاپ بصورت آنلاین و در زمان مشخص با شما در ارتباط هستند
زمان و روز کلاسها با هماهنگی استاد و هنرجو در بهترین زمان ممکن تنظیم می شود
 

برای آموزش خوانندگی پاپ

    1. ابتدا آواز پاپ را یاد بگیرید چون پایه و اساس یادگیری خوانندگی است
    2. یادگیری یک ساز :  یادگیری نوازندگی ساز مثلا کیبورد  به شما کمک می کنند درک بهتری نسبت به موسیقی داشته باشید و هنگام تمرین کردن به هنرجوی خوانندگی کمک خواهد کرد برای یادگیری ساز بهتر است سازی را یاد بگیرید که هارمونیک باشد. مثل نوازندگی ساز ارگ ( کیبورد ) . جهت یادگیری نوازندگی با ارگ ( کیبورد )   روی لینک ضربه بزنید.
    3. یادگیری سلفژ : سلفژ دانش علمی است  که گوش و حنجره علاقمندان به خوانندگی را با همدیگر رو با هم هماهنگ کرده و هنرجو یاد میگیرد که نت های یک قطعه را درست و اصولی  اجرا کند . برای یادگیری آموزش سلفژ اینجا کلیک کنید و جهت ثبت نام در کلاسهای آنلاین آموزش سلفژ و صداسازی اینجا کلیک کنید . باید بدانید خوانندگانی که سواد سلفژ ندارند قطعات و آهنگها را به شکل تقلیدی و بدون رعایت فاصله هارمونی در موسیقی می خواهند
    4. تعیین سبک موسیقی پاپ :  در ابتدا با توجه به توانایی حنجره ی خودتان و مشورت با اساتید این حوزه فضای موسیقی مورد نظرتون رو انتخاب کنید.
 

10 نکته ای که در خوانندگی پاپ باید بدانید

  • به طور هدفدار تمرین کنید
  • با معلم و اساتید خوب و کاربلد تمرین کنید
  • با متدهای پیشرفته تمرین کنید
  • از اتودهای مهارتی استفاده کنید
  • دروس گذشته را تکرار کنید
  • با علاقه تمرین کنید
  • از خستگی نترسید
  • در انتخاب قطعات دقت کنید
  • تئوری موسیقی وسلفژ را بیاموزید
  • کنسرت بدهید ( حتی برای خانواده )
مقالات دیگر