حالت شب

دوره آموزش نوازندگی حرفه ای ارگ


دوره آموزش نوازندگی حرفه ای ارگ

آموزش نوازندگی حرفه ای ارگ کیبورد

آموزش ارگنوازی حرفه ای

برای شرکت در دوره‌ی آموزش ارگنوازی (کیبورد نوازی) حرفه ای مجازی، هنرجویان باید پیش‌تر به تمامی موضوعات و سرفصل‌های آموزشی دوره‌های مقدماتی ارگ و آموزش ارگنوازی پیشرفته 1 و آموزش ارگنوازی پیشرفته 2 و آموزش نوازندگی ارگ تسلط داشته باشند. سپس می‌توانند در دوره‌ی آموزش حرفه‌ای ارگ مجازی و غیرحضوری شرکت کنند.

آموزش با کیفیت نوازندگی حرفه ای

آکادمی آموزش موسیقی آنلاین و مجازی فارسی نت با استفاده از اساتید تجربه‌دار موسیقی که سابقه تدریس در آموزشگاه‌های موسیقی حضوری، آموزش موسیقی خصوصی و آموزش موسیقی آنلاین را دارند، دوره‌های آموزشی آنلاین و غیرحضوری موسیقی را برگزار می‌کند. شعار این آکادمی در این مسیر "در خانه بمانید و آموزش اصولی و صحیح ببینید" است.

آموزش حرفه ای و تکمیلی کیبورد نوازی

در دوره‌ی آموزش حرفه‌ای ارگ (کیبورد)، هنرجویان با استفاده از پکیج‌های آموزشی فیلمی ارگ و کلیپ‌های آموزش موسیقی (آموزش ارگ)، به تکمیل دوره می‌پردازند. این پکیج‌ها به همراه سرفصل‌های استاندارد آموزشی قرار داده شده‌اند تا هنرجویان بتوانند به صورت مستقل ادامه دوره را پیش ببرند و به کیفیت آموزش آنلاین اطمینان حاصل کنند

پشتیبانی کلاس های آنلاین

برای رفع هرگونه ابهامات و سوالات هنرجویان، کارشناسان آموزشی فارسی نت در دسترس هستند. همچنین در صورت درخواست هنرجو و با هماهنگی با کارشناسان، کلاسهای جبرانی نیز برگزار خواهد شد.

مشاوره رایگان تعیین سطح نوازندگی

قبل از ثبت نام در دوره آموزش حرفه‌ای ارگ، هنرجویان می‌توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند و مشاوره رایگان دریافت کرده و سطح خود را تعیین نمایند. این کمک می‌کند که به تطابق با استانداردهای آموزش موسیقی، به شیوه‌ی مرحله به مرحله، به یادگیری بپردازند.

سرفصلهای آموزشی دوره ارگ زدن حرفه ای

در دوره‌ی نوازندگی حرفه‌ای ارگ (کیبورد)، هنرجویان موسیقی می‌توانند طبق سرفصل‌های استاندارد آکادمی موسیقی فارسی نت، مباحث زیر را آموزش ببینند:

پس از یادگیری مباحث مذکور، هنرجویان می‌توانند در آزمون آنلاین شرکت کرده و با کسب نمره‌ی قبولی، مدرک نوازندگی حرفه‌ای ارگ را اخذ نمایند. سپس می‌توانند با تکمیل دوره‌های تخصصی موجود در سایت فارسی نت، مسیر آموزشی خود را ادامه دهند.

 

 


برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید